Monday, November 11, 2013

AROUND II : Tulungagung


Baru seminggu kerja, eh disuruh ke Tulungagung. Berangkat hari Minggu, libur-libur disuruh berangkat. Huaaaaa... Pagi-pagi lagi. Gakpapa, yang penting sabar. Orang sabar disayang Tuhan. Hehehe. Yang penting semangat, berjuang, masih muda dihabisin waktunya untuk kerja keras. Kalo udah tua baru nikmatin hidup. Daripada kerja keras di hari tua. Bener kagak? Hehehe. Tapi, ya kayak gitu. Masak terus-terusan ninggalin istri cantik sama si ndut sendirian di rumah. Kalo jadi bos mah enak. Duit banyak. Sering ninggal kagak ape-ape, pulang-pulang ngasih oleh-oleh, ngajak rekreasi, ngajak maem bareng, ngajak gini, ngajak gitu. Lha, gue, boro-boro oleh-oleh, beli listrik aja mikir-mikir. Emang kagak sebanding pendapatan ane dari kerja gue kayak gini, resiko ane sering ninggalin keluarga, sering salah paham ama bini. Tapi gakpapa, tetep semangat. Mungkin bayarannya gak sekarang, gak di dunia. Moga-moga dapet berkah kagak terduga di hari besok maupun di akherat. Amin. Emang, kalo kerja niatnya ibadah kayak gini. Kalo kerja niat cari duit, dapet kagak sesuai pasti langsung stres, ngundurin diri, kagak dapet kerjaan lagi, jalan pintasnye... Hehehe. Pokoknye semuanye disyukuri dinikmatin dijalanin. Mungkin ini juga cobaan gue. Selama idup emang selalu ada cobaan. Kalo kagak mau dapet cobaan ya jangan idup. Hehehe.


Pagi-pagi ane berangkat, naek travel. Jam 6 udah berangkat. Ya nyaman-nyaman aja sih. Waktu sampe Blitar, mampir ke warung. Kirain dibayarin, eh ternyate bayar sendiri. Tapi, kagak ape-ape, disono maem mah murah. Tujuh rebo dapet nasi lodeh tambah telor minum air putih. Tapi, perut ane kekenyangen, kan di rumah udah maem sebelom berangkat. Hehehe. Udah hampir sampe Tulungagung, mule nyebelin tuh travel. Gue diturunin disembarang tempat. Kalo kayak gini mah bukan travel namanya. Karena belom tau ane sih sabar-sabar aje. Waktu ane jalan, kok kagak nyampe-nyampe. Baru nyadar gue sebel. Ternyata jauh amat. Terpaksa naek becak. Pake duit pribadi, duit kantor mah kagak ade. Cukup cuma buat pulang aje. Dalem ati, balesan pasti ada lah. Sapa yang suka dzolimi orang sapa orang yang didzolimi. Daripada sebel, energi gue melayang, mending positip thinking, tetep semangat. Kalo negatip thingking, kayak gini: Untuk ape gue kerja ninggal istri ninggal anak, pulang kagak dapet ape-ape, di tempat jauh sono kerja terus kagak berhentinye, capek fisik, capek pikiran...


Udah ketemu kantor Tulungagung, kagak langsung masuk. Mampir ke mesjid dulu. Habis jalan lumayan jauh. Panas-panas lagi. Langsung minum-minum dulu, cuci muka dulu biar seger. Abis itu ke kantor sono. Mule dah kerja. Ngelanjutin revisi sampe malem. Kan emang belum selese udah disuru kesono. Malemnya, maem-maem ama temen-temen sono. Nyari-nyari, akgirnya dapet maeman. Mesen sop ayam, eh ternyata soto. Hehehe. Kirain sop ayam gimana gitu. Hehehe.


Hari kedua, ndobel kerjaanye. Ngajarin temen-temen jalanin program yang ane buat, ples kalo ada yang error langsung ane benerin. Gile. Kalo dijalanin baru kliatan banyak yang ancur. Bener-bener dah kerja keras. Oya, kagak lupe paginya maem pecel ples teh anget cuman 5 rebo. Hehehe. Kerja ampe malem lagi, ampe mau ketiduran di meja. Akhirnya kagak kuat, bobo di musholla kantor. Hehehe.


Hari terakhir, semangat buanget. Lalalayeyeye, tinggal berapa jam pulang, ketemu istri cantik sama dedek ndut. Hehehe. Dari pagi ngelanjutin yang salah-salah, akhirnya, siang ngajarin lagi. Semua diajarin, bahasa gaulnya gue jadi instruktur, tapi ngajarinnya kagak formal. Hehehe. Yang penting rada ngerti, rada paham gue lanjut. Kagak kerasa ngajarin sampe jam 2 an, jam 3 ane dijemput travel. Jadi ane ninggalin temen-temen tuh kayak gimana gitu. Orang-orang sono emang berkesan. Hehehe. Beda sama yang laen. Mungkin orang-orangnye masih baru semua jadi enak diajak ngomong. Ato emang sifat orang sono kayak gitu semua.


Itu yang bikin ane senyum-senyum waktu naek travel pulang. Kalo diinget-inget berangkat sebel, ternyata dibayar senyum waktu pulang. Apalagi cuman 3 jam mau ketemu istri ketemu dedek. Huaaa... bener-bener deh. Dari Tulungagung, travelnya muter-muter dulu nyari penumpang. Hujan rintik-rintik. Dingin. Jadi kebelet pipis. Hehehe. Penumpang udah klop, eh mampir-mapir, lewat Blitar kota. Ngambil barang. Emang travel Tulungagung ama Malang beda. Mobilnya, kalo di Malang baru-baru. Emang sih kota gede. Kalo Tulungagung mobil gede rakitan lokal. Yang bikin dredeg kalo nyalip mobil laen. Gasnya lembut, kagak langsung nyalip. Nyalipnya dirasain dinikmatin. Hehehe.


Jam 7 malem sampe rumah. Lalalayeyeye. Istriku tumbah cuantiiiikkk puooolll, dedek tambah lucuuuuu. Huaaa kangeeennn. Waktu ane sampe rumah, si ndut bobo. Waktu habis bersih-bersih di kamar mandi, eh ndut banguuuunnn. Tambah lucuuu... Akhirnya normal lagi. Bisa maen-maen sama dedek ndut. Bobo bareng, gini gitu bareng lagi. Bobo dikasur empuuukkk. Lalalayeyeye....Tapi cuman sehari...

Reaksi:

0 komentar:

Post a Comment

Thanks a lot for your attention...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting